Po przerwie… jestem ja i chlopaki jak malowane:)

Uciekłam na jakiś czas z blogowego swiata, tak bez zapowiedzi, bo po prostu przygniotły mnie sprawy swiata rzeczywistego. Nic strasznego sie nie wydazylo, tylko codziennosc i wszystkie obowiazki zaprzataly mi glowe all the time. Ale sprawy firmowe sie juz jakos unormowaly, dotacja praktycznie rozliczona, wyprodukowalismy dwie kolyski, wiec jakos jest:) Tadziu podrusl, ma juz 2 lata i jest naprawde super- dzieki temu ze juz sam sie soba zajmie mam wiecej czasu na” zycie” 🙂 Stas natomiast raczkuje jak dziki i jest wszedzie tam, gdzie Tadzik. Wiec mysle, ze najgorszy etap za nami. Teraz codziennie jest tylko lepiej:) A na dodatek, gdy dzis zalogowalam sie na bloga by wlasnie powrocic na lono blogowiczow, odkrylam, ze Madzia wrocila juz jakis czas temu, wiec naprawde, tymbardziej sie ciesze ze w koncu postanowilam cos napisac:D
A oto, w bardzo telegraficznym skrucie, co sie u nas dzieje ostatnio:
Po PIERWSZE TADZIO MA 2 LATKA!!!!!!! BYL TORT I DZIECI! Ku mojej radosci- spotkalismy sie praktycznie w tym samym skladzie co w zeszlym roku i praktycznie kazdemu” doszlo” jedno dzieciatko, lub tez jest w oczekiwaniu na.. Wiec za rok znowu bedzie nas wiecej:) I impreze trzeba bedzie przeniesc do wiekszego lokalu 🙂 Byl tort, zjezdzalnia a gdy dzieci sie wyszalaly, padniete ogladaly Peppe:)

DRUGIM hitem oststnich dni jest Stas na 2 nogach:) Na dodatek wspinajacy sie wszedzie, zawsze krok za bratem 🙂

TRZECIM hitem jest ( chwilowa) wiosna. Rozswietla nam zycie:)) Doslownie:)

CZWARTYM HITEM są spacery , w koncu jestesmy zdrowi!

I ostatni HIT- wspólne kapiele.Odkad urodzil sie Stas- caly czas na to czekalam 🙂 I sie doczekalam, Tatus kapie chlopakow a ja mam wolne:D wiec fotografuje:)

Pozdrawiamy z nad laptopa i do szybkiego ” zobaczenia”

Advertisements

2 thoughts on “Po przerwie… jestem ja i chlopaki jak malowane:)

  1. Ależ oni fajowi!!! I Mamunia tak ślicznie wygląda 🙂 Zawsze z przyjemnością tu do Was zaglądamy. Trzymajcie się zdrowo i korzystajcie z wiosny 🙂 Pozdrawiamy!!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s